Veel gestelde vragen
Is er een handleiding van de webshop Smaakvol beschikbaar?
Op de pagina 'handleiding Smaakvol' staat een instructievideo en een uitgebreide handleiding.
Waarom moet de leverdatum vooraf worden aangegeven?
Door vooraf de leverdatum te selecteren, toont Smaakvol direct of een product wel of niet leverbaar is. Als een product niet leverbaar is op de gewenste leverdatum, dan kan jij een extra leverdatum selecteren en het product direct in je extra winkelmandje plaatsen.
Is het mogelijk om eerdere bestellingen in te zien?
Alle bestellingen worden opgeslagen in de bestelgeschiedenis. De bestelgeschiedenis vind jij in het accountoverzicht.
Is het mogelijk om bestellingen aan te passen?
In de bestelgeschiedenis zie jij de recente bestellingen. In het overzicht kan jij een bestelling selecteren om aan te passen. De bestelling kan niet gewijzigd worden als de order al wordt verwerkt.
Er mist een artikel in het assortiment, kunnen jullie dit aan het assortiment toevoegen?
Via het formulier op de pagina 'Product aanvragen' kan jij het product aanvragen.
Ik heb een verkeerd artikel besteld, kan ik dit retourneren?
Gekoelde producten zijn helaas niet te retourneren. Gekoelde producten kunnen wij niet retour nemen vanwege wettelijke hygiëneregels. Als het gaat om DKW-producten, dus de producten die niet gekoeld zijn, neem dan contact op met de klantenservice.
Waarom is het belangrijk om externe aankopen in te voeren?
Wanneer alle aankopen verrekend zijn in de budgetteller is het altijd duidelijk wat het tegoed is.
Hoe blijf ik op de hoogte van belangrijke meldingen, wijzigingen, activiteiten, tips en winacties?
Zeer belangrijke berichten plaatsen wij altijd op de startpagina van Smaakvol. Al onze andere berichten vind jij terug in het nieuwsoverzicht, de nieuwsbrief, Facebook en LinkedIn.
Hoe schrijf ik mezelf in voor de nieuwsbrief?
Op deze pagina kan jij jezelf inschrijven voor de nieuwsbrief. Is het niet helemaal duidelijk waar jij jezelf in kan schrijven, stuur dan een mail naar marketing@hollandfoodservice.nl.
Zijn kooktips en hulpmiddelen om alles rondom het bestellen en het koken te vereenvoudigen?
Onze chef-kok deelt diverse tips en document op de pagina 'Kooktips'. Als je specifieke vraagstukken hebt, dan helpt jouw accountmanager je graag verder.
Ik wil een evenement organiseren, kunnen jullie mij hierbij helpen?
Maak kennis met onze experts. Jouw accountmanager helpt je graag bij het opzetten van evenementen en daarnaast zijn Fleur en Mike gespecialiseerd in klantverrassingen en evenementen.
De afbeeldingen en de inhoud van Smaakvol wordt niet goed weergeven, hoe komt dit?
Mogelijk komt dit door de internetbrowser die jij gebruikt. Smaakvol is geoptimaliseerd voor de internetbrowser Chrome en Microsoft Edge. Als er ook bij de aanbevolen internetbrowsers problemen optreden, neem dan contact op met de klantenservice.
Staat jouw vraag niet tussen de veelgestelde vragen? Klik dan hier of neem contact op met de klantenservice.
Op de pagina 'handleiding Smaakvol' staat een instructievideo en een uitgebreide handleiding.
Waarom moet de leverdatum vooraf worden aangegeven?
Door vooraf de leverdatum te selecteren, toont Smaakvol direct of een product wel of niet leverbaar is. Als een product niet leverbaar is op de gewenste leverdatum, dan kan jij een extra leverdatum selecteren en het product direct in je extra winkelmandje plaatsen.
Is het mogelijk om eerdere bestellingen in te zien?
Alle bestellingen worden opgeslagen in de bestelgeschiedenis. De bestelgeschiedenis vind jij in het accountoverzicht.
Is het mogelijk om bestellingen aan te passen?
In de bestelgeschiedenis zie jij de recente bestellingen. In het overzicht kan jij een bestelling selecteren om aan te passen. De bestelling kan niet gewijzigd worden als de order al wordt verwerkt.
Er mist een artikel in het assortiment, kunnen jullie dit aan het assortiment toevoegen?
Via het formulier op de pagina 'Product aanvragen' kan jij het product aanvragen.
Ik heb een verkeerd artikel besteld, kan ik dit retourneren?
Gekoelde producten zijn helaas niet te retourneren. Gekoelde producten kunnen wij niet retour nemen vanwege wettelijke hygiëneregels. Als het gaat om DKW-producten, dus de producten die niet gekoeld zijn, neem dan contact op met de klantenservice.
Waarom is het belangrijk om externe aankopen in te voeren?
Wanneer alle aankopen verrekend zijn in de budgetteller is het altijd duidelijk wat het tegoed is.
Hoe blijf ik op de hoogte van belangrijke meldingen, wijzigingen, activiteiten, tips en winacties?
Zeer belangrijke berichten plaatsen wij altijd op de startpagina van Smaakvol. Al onze andere berichten vind jij terug in het nieuwsoverzicht, de nieuwsbrief, Facebook en LinkedIn.
Hoe schrijf ik mezelf in voor de nieuwsbrief?
Op deze pagina kan jij jezelf inschrijven voor de nieuwsbrief. Is het niet helemaal duidelijk waar jij jezelf in kan schrijven, stuur dan een mail naar marketing@hollandfoodservice.nl.
Zijn kooktips en hulpmiddelen om alles rondom het bestellen en het koken te vereenvoudigen?
Onze chef-kok deelt diverse tips en document op de pagina 'Kooktips'. Als je specifieke vraagstukken hebt, dan helpt jouw accountmanager je graag verder.
Ik wil een evenement organiseren, kunnen jullie mij hierbij helpen?
Maak kennis met onze experts. Jouw accountmanager helpt je graag bij het opzetten van evenementen en daarnaast zijn Fleur en Mike gespecialiseerd in klantverrassingen en evenementen.
De afbeeldingen en de inhoud van Smaakvol wordt niet goed weergeven, hoe komt dit?
Mogelijk komt dit door de internetbrowser die jij gebruikt. Smaakvol is geoptimaliseerd voor de internetbrowser Chrome en Microsoft Edge. Als er ook bij de aanbevolen internetbrowsers problemen optreden, neem dan contact op met de klantenservice.
Staat jouw vraag niet tussen de veelgestelde vragen? Klik dan hier of neem contact op met de klantenservice.