Klantenservice
Wij staan voor jou klaar! Wij geven jou graag advies en beantwoorden al jouw vragen. Neem contact met ons op via telefoon, e-mail, WhatsApp of doormiddel van het formulier onderaan de pagina.
Er is een pagina waar wij de meest gestelde vragen verzamelen en twee handleidingen van de webshop. Kijk maar eens op de pagina's 'Veel gestelde vragen' en 'Handleidingen' en mogelijk wordt jouw vraag direct beantwoord!
Toelichting: Meldingen en klachten
Wij onderscheiden klachten in ʻstandaard meldingenʼ en ʻdringende klachtenʼ. We spreken van een dringende klacht als er in het proces Eten & Drinken iets niet goed is gegaan, waarbij er een mogelijk risico is voor de gezondheid van de bewoner/cliënt bij gebruik van het product.
Dringende klachten
Dringende klachten dien je direct telefonisch te melden bij klantenservice. Indien je een dringende klacht wilt melden buiten kantooruren, maak dan gebruik van ons calamiteitennummer 06 22 79 73 41.
Standaard meldingen
De standaard meldingen dien je te melden binnen 24 uur. Dit kan via WhatsApp, het contactformulier, per mail of telefonisch.
Informatie voor Holland Food Service
Vermeld bij zowel standaard meldingen als bij dringende klachten de volgende informatie:
- Naam organisatie en afdeling
- De klacht of vraag
- Productiecode en THT van het product
- Foto van het product
- Bewaar altijd het volledige product voor retour zodat wij dit kunnen onderzoeken (verpakking, etiket, product en eventuele overige bestanddelen)
Klik hier om meer te lezen over de afhandeling van meldingen en klachten.
Wij zijn bereikbaar op:
024 - 377 69 35 maandag tot en met vrijdag van 8:00 tot 17:00 en op zaterdag van 8:00 tot 12:00 en van 12:30 tot 14:30
klantenservice@hollandfoodservice.nl of stuur een berichtje via WhatsApp